דגשים לתכנון תאורה נכונה במספרות

‪#‎willcadena www.WillCadena.com www.facebook.com/WillCadena Studio # 347.829.6545

ליאורה פרידמן–  מעצבת פנים מומחית בעיצוב מספרות ומכוני יופי

 

תאורה נכונה למספרות ולמכוני יופי צריכה להתאים גם לעיצוב הפנים של החלל וגם לעור הפנים של הלקוחות.
אחד החלקים החשובים ביותר בעיצוב מספרה הוא התאורה הנבחרת, שכן לזו השפעה קריטית על תחושתה של הלקוחה מול המראה.ברגע שהלקוחה מרגישה טוב מול המראה, הדברמייצר אצלה חוויה חיובית והיא תרצה לחזור אליך פעם נוספת. עבור בעל המספרה –  לקוחות חוזרים משמעותייםבהגדלת ההכנסות.

 

תכנון ובחירת תאורה נכונה למספרה ולמכון יופימחייבים חשיבה מעמיקה והקפדה על מספר דגשים:

  1. מניעת הצללות על עור הפנים

כדי למנוע הצלללות על עור הפנים של הלקוחה, מומלץ להציב את התאורה על המראה משני צדדיה באופן שהאור יוקרן ישירות העור. כן חשוב שהנורה תהיה בטמפרטורה נכונה ומחמיאה לעור הפנים. בהקשר זה אני ממליצה להשתמש בנורות בטמפרטורה שבין 2,700 ל- 3,500 קלווין.

  1. התאורה במספרות חייבת לשקף את הצבע "האמיתי"
    לא פעם נתקלנו בסיפורים על לקוחות שצבעו את שיערן במספרה, וכשיצאו החוצה הצבע נראה לגמרי אחרת. כדי להבטיח שהלקוחה תדע בעודה במספרה מה צבע שיערה המדויק, יש להקפיד על בחירה נכונה שלסוג הנורות.
  2. נורותהלדים – אידיאליות עבור מספרות

נורות הלדים (LED) חוללו מהפך בעולם התאורהופתחו את הדלת למגוון חדש רחב שלצבעים. למרות מחירן הגבוה יחסית, ההשקעה בהן משתלמת וחוסכת כסף לאורך זמן. זאת משום שלנורות אלו יש חיים ארוכים והן צורכות פחות חשמל, חום ואנרגיה.

  1. שילוב סוגים שונים של תאורה בהתאם למטרות
    תפקיד התאורה הכללית במספרה הוא לספק אור ולשטוף את החלל באופן שיאפשר ביצוע משימות בצורה הטובה ביותר. תכנון נכון של תאורה במספרהמצריךשילוב של סוגים שונים של תאורה (תאורת אווירה, תאורת עבודה, תאורה כללית), כאשר לכל אחדמסוגים אלה קיימת מטרה משלו. מעצבת פנים מקצועית ומנוסה, יכולה לסייע לך לחקור את כל האפשרויות כדי להתאים את התאורה הנכונה ולהבטיח לך תוצאה מנצחת.

מוזמנים לבקר בגלריית הפרויקטים גם באתר האינטרנט: .www.liorafridman.com